برای ما یکم تب داشت
برا پسر من خیلی عالی بود سبک سبک
ولی شنیدم برا بعضیا سخت بوده بستگی ب خود بچه داره
برای پسر من که اصلا راحت نبود
برا پسر منم خیلی راحت بود
برا دخترم خیلی راحت بود
اره اصلا اذیت نکرد ولی ۴ساعت استامینوفن میدادم
دختر من که هیچ مشکلی نداشت ،تب همنکرد ،گریه همون چند ثانیه اولش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.