۴ پاسخ

برای پسر من یک ماه و ۱۰ روز عقب افتاد اول هفته رفتم زدم زیادم اذیت نکرد ما رو

تو این ج ن گ عقب ننداز ک دیگه پیدا نمیشه بزنی

من واکسن یک سالگیش و سه ماه بعد زدم

چرا عقب بندازی
بزن

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒 مامان آلبالو 🍒 ۲ سالگی