۳ پاسخ

منم امروز واکسن 18 ماهگی زدم
قدش 84 وزن 12/300

قدش ۸۶ وزنش ۱۳..ن اصلا اذیت نشد.حتی تب هم نکرد

بچه من وزنش ۱۱/۱۰۰ بود،قدش ۸۶ .روز اول اصلا اذیت نشد.ولی روز دوم تبش شروع شد و پاش دردمیکرد و بشدت بیقرار بود.مرتب استامینوفن میدادم،خداروشکر روز سوم کاملا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان سانیار💙شاهان🩵 مامان سانیار💙شاهان🩵 ۷ ماهگی