منم امروز واکسن 18 ماهگی زدم
قدش 84 وزن 12/300
قدش ۸۶ وزنش ۱۳..ن اصلا اذیت نشد.حتی تب هم نکرد
بچه من وزنش ۱۱/۱۰۰ بود،قدش ۸۶ .روز اول اصلا اذیت نشد.ولی روز دوم تبش شروع شد و پاش دردمیکرد و بشدت بیقرار بود.مرتب استامینوفن میدادم،خداروشکر روز سوم کاملا خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.