۶ پاسخ

ان‌شاءالله ی رعدوبرق بخوره به همون جنگنده آتیش بگیره نابود شه

مواظب خودتون باشین🥺❤️‍🩹

تهرانین عزیز

کاش جنگنده نداشتن، لعنتیا همش با جنگنده میان میزنن

دقیقا اون زندگی که فکرشو میکردیم هی

در پناه خدا باشین عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط