۶ پاسخ

نان بده

شیرخشک تروویتال امتحان کن این شیرخشکم خوبه

اچ ا تلخه بخاطر تلخیشه نمیخورع شاید

شیشه شیرشو عوض کن

یکم بهش قنداب بده تا خوابش ببره ، هنوز کامل خوابش نبرده سینتو بذار دهنش شیرتو میخوره

دختر منم اپتامیل نخورد
هیپ میدم
اگه حساسیت به پروتئین گاوی داره آلترا رو امتحان کن

سوال های مرتبط