ن برای من دختره همه طوره تکون خورد
اولش لیزخورد بعدم حباب بعدم مثل ضربه
فکر نکنم، قدیما هم تا ب دنیا اومدن بچه صبر میکردن برا جنسیت دم و دستگاه سونو نبود، خیلی ازین تشخیصا ازون زمون مونده اینجوری تحلیل میکردن، یسریاشم حالا درست در میاد😃
من شنیدم پسر مثل ماهی اینور اونور میره
دختر ضربه میزنه
نمیدونم چقدر درسته
نه 😐😐
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.