ن منم این مشکلو داشتم چند روز دکتر گفت خطرناک نیست فقط مایعات مصرف کن
والا من شدم هیچ کاریم نکزدم موز اینا خوردم خوب شدم اینجا خیلی ادمو میترسونن
تو هفته بالاتر یکی از علایم زایمانه
تو هفته من دکترم گفت زنگ خطره برای مسمومیت بارداری،البته بستگی داره تحت چه شرایطی باشه،به تغذیه هم ربط داره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.