۹ پاسخ

اره روزی نصف استکان میخوره

بچه من دوست نداره نمیخوره

آره همیشه روزی ۲۴۰تا پاستوریزه میدم بقیه شو شیر خشک
البته پاستوریزه خالی نمی‌دم باشیره انگور میدم با شیرموز خرما مغزیجات و...

من همراه با شیره انگور میدم

نمیخوره طعمشو دوست ندارع🫤

نمیخوره ک

من دادم دخترم یبوست شدید شد ندادم فعلا
دکتر گفت معده ش نمیتونه تحمل کنه ۲ ماه دیگ بده

پسر من اصلا لب نمیزنه

ارعههه

سوال های مرتبط

مامان 💋همتاجان💋 مامان 💋همتاجان💋 ۲ سالگی