برا خارش دندون چکار کنم؟

۲ پاسخ

دکترش تاکید اکید بر عدم استفاده از ژل کرد
مضراتش یکیش تشنج بود وووو
گفت باید مدارا کرد و دندونی خوب گرفت
اگه خ بیقراری کرد و همسایه ها کلافه شدن استامینوفن بده اونم نه هرشب
خودم یه روش دارم هنوز نپرسیدم ایراد داره یا نه

ژل هست از داروخانه بگیرین بمالید رو لثه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی