۳ پاسخ

بله عزیزم من دوتااورژانسی خوردم وبی فایده بود

تا ۷ روز صبر کن فرصت هست حتی بعضبا بعد ۱۰ روز شدن نشدی پریودت عقب افتاد تست بزن

عزیزم قرص اورژانسی هورمونات رو بهم میریزه نظم قاعدگیت بهم میخوره عقب جلو میشه وشاید لکه بینی داشته باشی و...

سوال های مرتبط