خانوما واکسن 4ماهگی چند تاس
سخته یا راحت

۷ پاسخ

دوتا تو پا
شنیدم بعضیا خیلی اذیت شدن بعضیا کم

برا پسر من واکسن ۴ماهگی از همه بد تر بود خیلی اذیت کرد
باز ۶ خیلی راحت

به عمقی بزنن وقتی سطحی باشه بچه اذیت میشه دختر من خیلی اذیت شد

دوتا خوراکی ۲ تا تزریقی برای هرنوزادی متفاوته بستگی داره بدنش چجوری واکنش نشون بده

نه بابا دوتا پا

واسه پسر من خیلی راحت بود الهی شکر، تزریقی دو تا

رااااحت

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۰ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی