۹ پاسخ

نه همیشه هست

ببلاک و نان هست..

شهر ما ک هست

من دو روز پیش دو تا گرفتم

راسته میگن کارخانه ببلاک کلا جمع شده؟

اتفاقا ببلاک راحت پیدا میشع اگه خودشون احتکار نکنن

هر داروخونه یه دونه به هر آدم میدن🤐

فکر نکنم

من چند وقت پیش ۱۰ تا گرفتم هنوز ۴ تاشو خورده

سوال های مرتبط

مامان کیان🩵 مامان کیان🩵 ۹ ماهگی