۱۱ پاسخ

میگم آین اپتامیل ها بهترن یا پپتی ها؟

فرقی ندارن

والا منم امروز مجبور شدم ساده ش بگیرم

اره مشكلى نيست

پرونترا خیلی سخت پیدا میشه البته کلا اپتامیل سخت پیدا میشه ولی پرونترا دیگ خیلیییی سخت

من سه نوع شیرخشک هی میخرم میدم چیز خاصی نی

اره ایرادی ندارهض

اره بده.

عزیزم مزیت آپتامیل پرونوترا نسب به ساده ش چیه ؟ از نظر وزن گیری بهتره ؟ هضمش راحته ؟

اره میش

بله طوری نیس من قبلا این کار رو کردم

سوال های مرتبط