برای آزمایش تیرویید قرصم را بخورم بهتره یا نخورم

۴ پاسخ

من صبح زود میرم ازمایش میدم بعد ازمایش میخورم

نحور بعد ازمایش بخور

فرقی نداره، ولی اگه میخوری یا نمیخوری هربار میری آزمایش همین کارو بکن

من نمی‌خورم
اما گفت فرق نمیکنه اگه خوردی بهم بگو
چون باقرص جوابش فرق می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان 🐣بردیا=❤️M💍S مامان 🐣بردیا=❤️M💍S ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد