ازمایش گلوکز کی باید انجام بدم؟ کجا باید برم؟

۳ پاسخ

۲۴ الی ۲۸ هفته ازمایشگاه باید بری خیلی هم لامصب سخته

از ۲۴ میتونی تا ۲۸ میتونی بری بهداشت رایگان برات انجام میدن

از ۲۴ تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری