یعنی مثبته؟؟؟؟
۲۰ روز از آزادسازی میگذره ۴ روز هم تاخیر پریود

تصویر
۲۱ پاسخ

اره عزیزم برا من بعد دو هفته مثبت شد

مثبته عزیزم مبارک باشه

میارکهههههههههههه منم دعا کن

مبارکه

این آزاد سازی که میگید من تجربه ندارم میشه بگید چه داروهایی بهتون داد دکتر؟

مبارکه عزیزم😍

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

مبارکتون باشه عزیزم‌مثبته😘🥺❤️

اره مثبته
منم روز ۲۰ آزاد سازی تست زدم

مبارکه
علائم چی داری

عزیزم روزای قبلش هم زدع بودی بیبی چک ؟

اره عزیزم مبارکه😍

به به مبارکا باشه خانوم ان شالله قسمت همه چشم انتظارا

مبارکه عزیز دلم ♥️

چه علائمی داشتی

مبارکه عزیزم

مبارکت باشه عزیزم برای منم دعا کن 3 روز ب موعودمه الان تست زدم منفی شد😭😭

آره گلم مثبته ، مبارکت باشه عزیز دلم 💐💐💐

اره چرا ک نه ایشالا که به سلامتی بغلش بگیری

بله مبارکه

آره مثبته عزیزم دوفامد هم مصرف میکردی ؟

سوال های مرتبط

مامان نخود 🫛👶🏻 مامان نخود 🫛👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بی نام❤️ مامان بی نام❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان ماها مامان ماها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه زندگیم🩷 مامان معجزه زندگیم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی