۱۱ پاسخ

این ۲۰ روز علائم نداشتی بیبی چک بازم زده بودی

مبارک عزیزم😍
چطور این ۲۰ روز تحمل کردی 😅
علاعم پریودی نداشتی

مبارکه عزیزم قبلش بیبی زده بودی؟

مبارکه عزیزم ❤️

مبارکه عزیزم

مبارکه عزیزم

چه مثبت زیبایی مبارکه مبارک🥰🫠 برای منم دعا کن این ماه باردار بشم

مبارکه عشقم چه صبح دل انگیزی ۷نفری هستی مثیتی

کمرم داره میشکنه ولی نمیاد

یه ۱۷ روز پیش آزمایش دادم منفی بود

من ۲۹ روز عقب انداختم ولی پریود نشدم باردار هم نیستم

سوال های مرتبط

مامان دخملی جونم💞🎀 مامان دخملی جونم💞🎀 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان علیسام🫀 مامان علیسام🫀 ۵ ماهگی
مامان نیکان💥 مامان نیکان💥 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته یازدهم بارداری
مامان آیهان 💙 مامان آیهان 💙 ۵ ماهگی