مامانا اولین سونو رو کی رفتین برای دیدن ساک بارداری؟

۱۳ پاسخ

۶ هفته و ۱ روز رفتم برا ساک و کیسه زرد گفت تشکیل شده برا قلب هنوز نرفتم

من ۵هفته ۵روز ولی قلب و قطب رویانی نبود .۷هفته رفتم قلب و ضربان اوکی بود الان ۹هفته و۳روز هستم

۵هفته و ۴روز

بعد ۸ هفته

دکتر واسه من برای هفته یعد 3 شنبه نوشته.میشم 6هفته و 6 روز

منتظرم بشم هفت هفته چند روز برم برا همشون چون اونجوری آدم استرس میگیره

۵ هفته و ۴ روز

۵ هفته ۵ روز برای ساک رفتم
۷ هفته ۴ روز برای قلب

من ۶هفته رفتم تشکیل شده بود ولی قلبش تو ۷هفته تشکیل شد

۷-۸هفته میخوام برم

برای ساک همون موقع که فهمیدم باردارم رفتم ۵ هفته

یهو برای ساک و کیسه زرده و قلب باهم 8 هفته برو

8 هفته برو

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری