۶ هفته و ۱ روز رفتم برا ساک و کیسه زرد گفت تشکیل شده برا قلب هنوز نرفتم
من ۵هفته ۵روز ولی قلب و قطب رویانی نبود .۷هفته رفتم قلب و ضربان اوکی بود الان ۹هفته و۳روز هستم
۵هفته و ۴روز
بعد ۸ هفته
دکتر واسه من برای هفته یعد 3 شنبه نوشته.میشم 6هفته و 6 روز
منتظرم بشم هفت هفته چند روز برم برا همشون چون اونجوری آدم استرس میگیره
۵ هفته و ۴ روز
۵ هفته ۵ روز برای ساک رفتم
۷ هفته ۴ روز برای قلب
من ۶هفته رفتم تشکیل شده بود ولی قلبش تو ۷هفته تشکیل شد
۷-۸هفته میخوام برم
برای ساک همون موقع که فهمیدم باردارم رفتم ۵ هفته
یهو برای ساک و کیسه زرده و قلب باهم 8 هفته برو
8 هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.