عه چه باجال.منم فردا ۳۲ و ۳ روز میشم وقت سونو وزن دارم میام میگم
کال من تک قل 32 هفته و5 روز 1950
ن کم نیس قرار نیس ک دوتاشونم موقع بدنیا اومدن۴کیلو باشن چند قلو ها وزنشون پایین میشه کمی
یعنی رشدش از صدک صد پنجاه رد کرده خیلی خوبه
اگ هم کم میبود سونوگراف و دکتر میگفتن بهت
نه عالیییی ماشاالله
ن با این ک دوقلو ان عالیه
نه خيلي خوبع كه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.