۵ پاسخ

نه عزیزم هیچی نزن نه نمک نه شکر نه ادویه

نه من هيچي نميزنم

من زردچوبه میزنم

زردچوبه فقط وزشک ب من گفت دارجبن هم میتونی البته با شرط تست

زردچوبه فقط مجازی

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 مامان 👼🏻🍭𝑇𝑖𝑎𝑚 ۹ ماهگی