۶ پاسخ

نه بابا چه ربطی داره. من داخل روشویی میریزم میره

شیرم اولش آبکیه اینکارو میکنم ک بچه دلدرد نگیره

شیرت خیلی زیاده این کارو میکنی؟

آره منم شنیدم باید جای تمیز و پاک بریزی مثلا پای درختی چیزی بریز

اگ خواستی بریزی بریز پای گلدون یا درخت

بدوش بزار یخچال واسه بچت چرا بریزی بره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی