نه بابا چه ربطی داره. من داخل روشویی میریزم میره
شیرم اولش آبکیه اینکارو میکنم ک بچه دلدرد نگیره
شیرت خیلی زیاده این کارو میکنی؟
آره منم شنیدم باید جای تمیز و پاک بریزی مثلا پای درختی چیزی بریز
اگ خواستی بریزی بریز پای گلدون یا درخت
بدوش بزار یخچال واسه بچت چرا بریزی بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.