من کلینیک سلامت کودک بردمش
اون موقع مدل آنژیوکت نبود. فقط تفنگی بود.
کی میخوای سوراخ کنی من فعلا گیجم
خونه.. خواهر شوهرم سوراخ کرد.. باسوزن تمیز وضدعفونی شده. اصلانم درد نداره
من یه پیج دارم تو معلمه اونجا میخوام سوراخ کنم ولی اینترنت نیس نمیتونم وقت بگیرم
هرجا میری فقط با دستگاه تفنگی سوراخ نکن
فقط آنژیوکت خوبه من پرسیدم گفتن ۱۲۰۰ واسه نوزاد هم خیلی زده ماهورا پرسینگ اسمش
کلینیک سلامت تو وکیل آباد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.