خانمای مشهدی. کجا گوش دخترتونو سوراخ کردین؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من کلینیک سلامت کودک بردمش
اون موقع مدل آنژیوکت نبود. فقط تفنگی بود.

کی میخوای سوراخ کنی من فعلا گیجم

خونه.. خواهر شوهرم سوراخ کرد.. باسوزن تمیز وضدعفونی شده. اصلانم درد نداره

من یه پیج دارم تو معلمه اونجا میخوام سوراخ کنم ولی اینترنت نیس نمیتونم وقت بگیرم
هرجا میری فقط با دستگاه تفنگی سوراخ نکن
فقط آنژیوکت خوبه من پرسیدم گفتن ۱۲۰۰ واسه نوزاد هم خیلی زده ماهورا پرسینگ اسمش

کلینیک سلامت تو وکیل آباد

سوال های مرتبط

مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 مامان 🩷🍬دلوین🍬🩷 ۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری