۱۱ پاسخ

من الان با کد ملی خریدم ۱۶۵
آزاد ۲۰۲تومن

من دیشب خریدم 235تومن ازاد

خانوما الان شیرخشک نان زیاذه دوسته همسرم برای ما یک کارتون گذاشت کنار پ گفت فعلا هست برید بخرید حداقل بیست تا سی تا اگه قحطی اومد بچه ها گناهی ندارن واقعا

بعد میگن فرزند بیشتری بیارین

شما دیگە میتونی پاستوریزە بدی بچەت یک سالش شدە

ازداروخونه های دیگه خبرمیگرفتی

واقعا😥😣

آزاد بدن به درک ... من رفتم میگه پپتی جونیور آزاد نمیدیم

مای بیبی شده ۸۰۰ هزارتومن دیشب دوتا مای بیبی با چنتا شیرخشک خریدم نزدیک ۵ میلیون شد واقعا وضعیت افتضاح شدع😑🤦‍♀️

چه شیرخشکی

با کد ملی خریدیم ۲۲۰ 😢

سوال های مرتبط