۱۰ پاسخ

مال منم یه مدت رفت الان میبینم باز همون شده😏

منم نمیدونم چرالاغرنمیشه بااین که کم میخورم ازقبلم .

منم منتظرم دخترم یکم جون بگیره تا ۶ و ۷ ماهگیش بعد رژیم بگیرم

برامن بعد زاییدنم همونجور مونده🤐🤐🤐🤐
البته که خیلی میخورم.
ولی اخه شیرخودمو میدم نخورم ضعف میکنم

منم یک ماه اول اینقدر لاغر شده بودم شکمم تخت شده بود خوش فرم شده بود اندامم بعد یک ماه دوباره چاق شدم شکمم بزرگ شده انگار 5.6ماه باردارم دیروز رفتم قرص لاغری خریدم خداکنه لاغرشم

منم ‌

والا منم
اصن نمیخوام تو ایینه خودم ببینم

شیر خودتو میدی ؟

منممم

منم😭☹️😐 انکار۶ ماهه باردارم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی