مال منم یه مدت رفت الان میبینم باز همون شده😏
منم نمیدونم چرالاغرنمیشه بااین که کم میخورم ازقبلم .
منم منتظرم دخترم یکم جون بگیره تا ۶ و ۷ ماهگیش بعد رژیم بگیرم
برامن بعد زاییدنم همونجور مونده🤐🤐🤐🤐
البته که خیلی میخورم.
ولی اخه شیرخودمو میدم نخورم ضعف میکنم
منم یک ماه اول اینقدر لاغر شده بودم شکمم تخت شده بود خوش فرم شده بود اندامم بعد یک ماه دوباره چاق شدم شکمم بزرگ شده انگار 5.6ماه باردارم دیروز رفتم قرص لاغری خریدم خداکنه لاغرشم
منم
والا منم
اصن نمیخوام تو ایینه خودم ببینم
شیر خودتو میدی ؟
منممم
منم😭☹️😐 انکار۶ ماهه باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.