۱۰ پاسخ

شیر خودتو میخوره؟

عالیه ماشالله

اره خوبه نرماله

شیر خودتو میدی با شیر خشک؟

هرماه باید یک کیلو زیاد کنن طبق نمودار

خیلی خوب بوده که

ماه دوم ۵خورده بود نمیدونم خودم حس میکنم کم وزن گرفته

اره عزیزم خوبه

خداروشکر عالیه باید 4 ماهگی دو برابر وزن تولدشون باشن

منم تولد ۳۱۰۰چهارماهگی۶۴۰۰بود گفت خوبه

سوال های مرتبط