سکسکه رو‌تو واژنم احساس میکنم ،
طبیعیه؟

۹ پاسخ

آره منم چون نی نیم سرش پایینه تو واژن احساس میکنم

چون سفالیکه

منم سکسکه رو تو واژنم حس میکنم

پاهاش که نزدیک معده معده دردم یکسره😑

اره بچه منم سفالیکه همون پایین سکسکه میکنه ،یکسره فشار رو مثانه ام

آره عزیزم چون سفالیک هسش

بله

اره منم‌ رو مثانه و واژن حس میکنم

آره چون سرش اون پایینه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد