۴ پاسخ

از من مینرال بود

یادمه ایزی آیرون میخوردم نمیدونم مولتی بود چی بود اهن بود

قرص مولتی پریناتال
خیلی راضی بودم

عکس ندارم
اکتی ناتال میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم نفسم🦋 مامان دخترم نفسم🦋 ۳ سالگی