آمنیوتیک ، نمیدونم والا هیچوقت نپرسیدم و پیگیری نکردم همین که پزشک بگه نرمال کافیه دیگه اگرم بگه زیاد یا کمه حالا میگه چیکار بکنید انقدر از بقیه پرسیدن خوب نیست استرس میگیری فقط
مال منو تو سونو زده دکتر گفت همه چی خیلی خوبه تاپیک سونو رو گذاشتم ولی سر از اعداد و ارقامش در نمیارم ..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.