۲ پاسخ

آمنیوتیک ، نمیدونم والا هیچوقت نپرسیدم و پیگیری نکردم همین که پزشک بگه نرمال کافیه دیگه اگرم بگه زیاد یا کمه حالا میگه چیکار بکنید انقدر از بقیه پرسیدن خوب نیست استرس میگیری فقط

مال منو تو سونو زده دکتر گفت همه چی خیلی خوبه تاپیک سونو رو گذاشتم ولی سر از اعداد و ارقامش در نمیارم ..

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد