دیگه هوا هم بوی عیدی نداره یادتونه هوای چه عطری میداد این موقع ها چقدر دلمون خوش بود خوشحال بودیم امید به زندگی داشتیم
دقیق هرسال این موقع هوای آفتابی بارونی همه توی خیابون به خرید دست فروشا ترقه ماهی سبز آجیل ریخت بودن یه شور دیگی داشت ولی الان اصلا من ک جورابم ندارم
خدا لعنت کنه باعث و بانی این جنگ و این روزا رو،تو قعععععر جهنم بسوزه
من دیروز بعد مدت ها پسرم خوابوندم پیش شوهرم گذاشتم رفتم بیرون یه بادی به کلم بخوره موشک خورد وسط خیابون نمیدونید چقددددر وحشتناک بود؛پنج دقیقه قبل از اینکه بزنه من از اونجا رد شدم خدا بهم رحم کرد😭😭😭😭
کاش تنها غممون مردن ماهی قرمزمون بود😔😔😔
حالا فک کن من اواره هستم حالم خیلی بده خیلی
دقیقا دلم اسفند سال های قبل را میخواد چقدر شور و شوق زندگی بود الان من خونه تکونی هم نتونستم بکنم
کل وجودم ترس احساس گناه هست بخاطر بچم
اره واقعا اینجایی که ما هستیم هیچوقت حقمون نبود حال این روزامون فقط خودمون مردم این کشور میدونیم حال یه ایران بده😔💔😭
دقیقا من هرسال تا این موقعه همه کارمو انجام داده بودم سبزه عید ریخته بودم امسال حتی انگیزه ندارم یه گرد گیری کنم
آخ بچه هامون😪
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.