۶ پاسخ

خودشون میدن اولین بار که بیحسی باز میشه دوتا میدن باهم میزاری بعدش هر۴ساعت یبار

من دکترم نسخه هم کرد خریدم

من زمان پسرم با این که تو بیمارستان دولتی بودم ولی وقتی اوردنم تو بخش پرستار همون موقع آورد گذاشت تو یخچال بعد گفت هر وقت تمام کردی و نیاز داشتی بگو بیان بگیرن برات

دکترت قبل عمل داروهاتو مینویسه توش شیافم مینویسه

میدن ولی خودت ببر که اگه دیر دادن یا دردات بیشتر بود خودتم داشته باشی زود استفاده کنی اذیت نشی .

ی دوتا میدن خودت بگیری بهترع

سوال های مرتبط