۸ پاسخ

اگر بیمارستان دولتی میری حتما ببر

من خودم بردم منتظر پرستارا میموندم از درد هلاک میشدم بدنت اگه به چیزی حساسیت نداره ببر

نیاز باشه پزشک همون جا واست مینویسه.

من خودشون دادن

خودشون میدن

آره حتما ببر هاااا

شیاف اذیت ممکنه بشی بدنت زخم بشه
چون شیاف بیزاکودیل هم میذاری
مسکن آلفن ایکس خیلی خیلی بهتره

حتما ببر ۵۰۰بگیر

سوال های مرتبط

مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری