من میخام دیکلوفناک ببرم. هنوز اثر بی حسی نرفته دوتا بزارم
اره ببر
برامنکه آمپول مسکن میزدن خودشون
بعضی هامیارن اما دکتر معمولا خودش مینویسه
اره ببر
اگه خصوصی باشی هروقت بخوای بهت میدن
خودشون هم ۶ ساعته میان برات میزارن
ببر کم میدن
اره ببر علاوه بر اونایی ک خود بیمارستان میده
اره ببر من خودمم گرفتم با اینکه بیمارستانم میداد دردم طاق میشد میزدم هر۴ساعت
میدن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.