واسه زایمان سزارین چه خوراکی ها باید ببریم باخودمون

۵ پاسخ

من هیچی نبردم بعد زایمان شوهرم رفت خرید همراهم خواهرشوهرم زنداداشم بودن خودشون کلی وسیله آورده بودن

یعنی بعد زایمان میشه چیزی خورد ؟ من زایمان اولم ساعت ۱۱ از اتاق عمل اومدم بیرون تا فرداش ک مرخص شدم نزاشتن چیزی بخورم، قبل ترخیص آب میوه یذره، از چند ساعت بعد میشه چیزی خورد

سوپ گوشت میگن خیلی تاثیر داره

آجیل
کمپوت آناناس
آبمیوه
نسکافه

کمپوت
آبمیوه
نسکافه
چای خور ها هم چای و قند

سوال های مرتبط

مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی