برای بیمارستان باخودمون شیرخشک ببریم؟

۴ پاسخ

حتماااا ببر دزدکی پرستارا

به من گفتن لازم نیست
شیشه شیر و پستونک هم نمیخواد بیاری

سلام بعضی از بیمارستان ها اجازه نمیدن به بچه شیر خشک بدی حواست باشه

اره حتما ببر

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی