سلام بچها 32هفته دو روز وزن 1900خوبه

۶ پاسخ

منم همینقدر بود دکتر گفت خوبه

البته 5,روز دیگه 33هفته اش تموم میشه

اره خوبه گهواره زده ۱۹۰۰ باید باشه

تپلیه 😍❤️خوبه

منم ۳۲هفته۱۹۰۰بود خوبه

فک کنم خوب باشه باز نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی