قطره اهن نانو لیپوزومال یا لیبیفر خوبه؟

۲ پاسخ

هیچکدوم نشنیدم از چهارماهگی سیدرال
میدم به پسرم راضیم

من لیپوزوفر آبی میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان Matin مامان Matin ۲ سالگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان گردالی^-^🩷 مامان گردالی^-^🩷 ۱۳ ماهگی
مامان الینا ✨👼🏻🍼 مامان الینا ✨👼🏻🍼 ۱۴ ماهگی