۵ پاسخ

منم همین درد هارو دارم

فقط گفت اگه دردت زیاد شد برو بیمارستان

منم همینطوریم
سونو دادم،همه چیز طبیعیه....
استراحت کنید

منم اینجوریم از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه

دردپریودی زیاد خطرناکه باید برسی بشه

سوال های مرتبط