خانوما جای بچم گرمه ولی دست و پاش همش سرده !

۳ پاسخ

برای منم اینطوریه نمیدونم چرا

جوراب و‌دستکش بپوشون و جاشو گرم نکن زردی نگیره دمای معمولی

جوراب و دستکش بپوشونش گرم میشه. دختر منم گاهی همینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی