پریود شدم خون ندارم چیکار کنم چی بخورم ؟؟؟

۵ پاسخ

منم اینجورم ازدیشب فقط لک میادشکمم دردمیکنه بدجور.سیاه دانه به زیرشکم زدم بستم

گل مریمی بازنجبیل دم کن بخور عالی

منم این ما 2بار شدم
فعلا گاهی لک میشم 😏😒😏

دقیقا منم همینجوری بودم

رازیانه دم کنین
چرا همه اینجوری شدیم این ماه

سوال های مرتبط