۲ پاسخ

منم بعد زایمان وقتی پریود شدم خیلی شدید بود تا سه ماه اینجوری بود بعدش کم شد. ماه اول که خیلی زیاد بود

کپسول مفنامیک اسید بخور

سوال های مرتبط