بعدازظهر خابید بیدار شد درد پاش شروع شد خیلی بد بود لامصب دخترمن هنوز لنگ میزنع
من تا تونستم نزاشتم بخوابه راه رفت بازی کرد دویید بعد خوابید بیدارشد فقط یکم موقع بلند شدن همیشه سریع بلند میشه اینبار یواش بود ولی راه میرفت
من تا تونستم نزاشتم بخوابه راه رفت بازی کرد دویید بعد خوابید بیدارشد فقط یکم موقع بلند شدن همیشه سریع بلند میشه اینبار یواش بود ولی راه میرفت
واسه دختر من خیلی راحت بود
صبح ک زد شب موقع. خواب درد داشت پاشو بالا میگرفت نمیزاشت زمین البته پسر من تحمل دردش بالاست
سمت عصر
برای امید ۱۰ صبح زدیم ساعت ۹ شب دردش و تبش شروع شد همون موقع ایبوپروفن دادم اروم شد و تمام
بعدازظخر معمولا شروع میشه
واکسنخیلی سبکیه نگران نباش فقط پا درد دارن .هر چهارساعت پاراکید بده
بعد از چند ساعت وقتی خوابید بلند شد درد گرفت
دختر من صبح ساعت ده زد .ده شب درد اومد سراغش دیگه ۱۱ هم خوابید بهش بروفن دادم دردش اروم شد
دختر من اصلا اذیت نشد چون بعد واکسن حسابی راه رفت
بعد چن ساعت بعد از ظهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.