۳۷ هفته سونو دادم اب دور بچه ۲۳ بود خوبه🤔

۷ پاسخ

ببین عزیزم قندت رو چک کن که بالا نباشه شیرینی جات کمتر بخور. اگر به خاطر قند باشه خطرناکه. ممکن هست کیسه آب هم پاره بشه که دیگه شما هفته آخری چیز مهمی نیست. فقط حواست به قندت باشه

خطر نداره که نگران بشی . فقط ممکنه کیسه آب زود بترکه که هفته تو بالاست اشکال نداره

زیاده که

خیلی زیاده هفته ات بالاس نگران نباش چون ممکنه کیسه آبت بترکه

خیلی بالاس

وزنش چند بود؟

خیلی زیاده ک

سوال های مرتبط

مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری