خانم یه سرلاکی بگین که وزن دهیش خوب باشه

۵ پاسخ

گندم و عسل بگیر ببین

گندم و خرما خوبه اما سویق خیلی بهتره

من گندم و خرما میدادم خوب بود

سرلاک وزن دهی زیادی نداره
پسرمن فقط سرلاک میخوره،بازم پوست و استخوونه😒

گندم خرما

سوال های مرتبط

مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد ۲ سالگی