چرا من حالت تهوعم شدیدتر شده 😶

۱۰ پاسخ

اخراش که میشه شدید میشه بعد مدتی خوب میشه منم رسیدم به روزی یه بار دکتر برو سرم بزن قرص بگو برات بنویسه

اوج تهوع و ویار هستی منم شدیدشو تجربه کردم ایشالا بگذره با تمام وجود درکت میکنم فقط مایعات بخور نزار بدنت خشک بشه

طبیعیه تو هفته های شما

وای خیلی بده من بیشتر شب حالم بد میشه . فقط حالت تهوع داری یا بالا هم میاری؟

منم خیلی شدید بود خیلی الان‌شده ۲ ۳ بار در هفته ولی بزاق شدید دارم

تو حالت برای منم دعا کن عزیزم

منم همینم 😐دیگه جر خوردم از بالا اوردن

منم 🥴

وایی نگو از من و ۱۲ هفته گی🤦‍♀️😂

تا 18 هفته همینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد