۷ پاسخ

سلام عزیزم برای پنکیک ارد چقدریختی و اینکه مواد باید شل باشه یانه؟؟

اینو چجوری ب کوچولوتون میدین بخوره؟خودش بگیره دستش بخوره یا تیکه تیکه و له میکنین؟ توی گلو گیر نمیکنه ؟من چون دخترم دو تا دندون داره هنوزم در نیومده کامل چجوری بدم بهش

ببخشید عزیزم از چند ماهگی به پسرتون دادین؟

طرز تهیه:
دوتا تخم بلدرچین و با مقدار خیلی کمی روغن خوب هم زدم تا کشدار شد..
بعد نصف بیشتر موزُ پوره کردم و به مواد تخم بلدرچین اضافه کردم..کمی دارچین زدم و به مقدار لازم آرد اضافه کردم و مقدار کمی هم پکینگ پودر..
بعد از اماده شدن مواد ، رو مایتابه نسوز رو شعله ملایم رو به کم ریختم و بعد از حباب زدن برگردوندم که طرف دیگش هم بپزه..
نوش جونتون♥️

سلام عزیزم دستورشو میدی؟

سلام جانم دستورش میدی

ببخشید میشه دستورشو بزارین

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی