سلام عزیزم برای پنکیک ارد چقدریختی و اینکه مواد باید شل باشه یانه؟؟
اینو چجوری ب کوچولوتون میدین بخوره؟خودش بگیره دستش بخوره یا تیکه تیکه و له میکنین؟ توی گلو گیر نمیکنه ؟من چون دخترم دو تا دندون داره هنوزم در نیومده کامل چجوری بدم بهش
ببخشید عزیزم از چند ماهگی به پسرتون دادین؟
طرز تهیه:
دوتا تخم بلدرچین و با مقدار خیلی کمی روغن خوب هم زدم تا کشدار شد..
بعد نصف بیشتر موزُ پوره کردم و به مواد تخم بلدرچین اضافه کردم..کمی دارچین زدم و به مقدار لازم آرد اضافه کردم و مقدار کمی هم پکینگ پودر..
بعد از اماده شدن مواد ، رو مایتابه نسوز رو شعله ملایم رو به کم ریختم و بعد از حباب زدن برگردوندم که طرف دیگش هم بپزه..
نوش جونتون♥️
سلام عزیزم دستورشو میدی؟
سلام جانم دستورش میدی
ببخشید میشه دستورشو بزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.