۱۰ پاسخ

فععععکر نکنم زیاد بدرد بخوره هیچ ارزونی بی دلیل نیست

واسه من مارک نورامیس بود هرسی سی ۴ میلیون تازه آذرماه

من زدم پارسال برج ۱۰هرسی سی ۳۸۰بودیک و نیم سی سی لبموزدم خیلی خوب شدبادخترعموم رفتم اونم یک و نیم لبشوزداونیکی دخترعموم ۳باررفته لبوچونشوزده تاحالامشکلی نداشتیم امسال همونومیزنه سی سی ۶۰۰

زیر ۴ م نشنیدن

والا من امروز زدم گفت از سه و پانصد شروع میشه

بدرد نمیخوره با این قیمت دلار معلومه آشقاله خطرناک هم هست

نمیدانم دکتر میره؟؟من کمترینش زدم ۳ تومن بود

شاید مال بدن هست

اثرش کمه

به نظر من برند بزنيد يكي از اشناها زد ارزون هنوزم ك هنوز بعد شش ماه درگير سياه شد اصن داغون حتي ي هفته بستري هم شد

سوال های مرتبط