فععععکر نکنم زیاد بدرد بخوره هیچ ارزونی بی دلیل نیست
واسه من مارک نورامیس بود هرسی سی ۴ میلیون تازه آذرماه
من زدم پارسال برج ۱۰هرسی سی ۳۸۰بودیک و نیم سی سی لبموزدم خیلی خوب شدبادخترعموم رفتم اونم یک و نیم لبشوزداونیکی دخترعموم ۳باررفته لبوچونشوزده تاحالامشکلی نداشتیم امسال همونومیزنه سی سی ۶۰۰
زیر ۴ م نشنیدن
والا من امروز زدم گفت از سه و پانصد شروع میشه
بدرد نمیخوره با این قیمت دلار معلومه آشقاله خطرناک هم هست
نمیدانم دکتر میره؟؟من کمترینش زدم ۳ تومن بود
شاید مال بدن هست
اثرش کمه
به نظر من برند بزنيد يكي از اشناها زد ارزون هنوزم ك هنوز بعد شش ماه درگير سياه شد اصن داغون حتي ي هفته بستري هم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.