بچها چیکار کنم دم ب دیقه بالا میارم هیچیم نمیتونم بخورم😭😭

۷ پاسخ

برو سرم بزن خیلی کمک میکنه که حداقل یکی دو روز خوب باشی

باید تحمل کنی هفتت بره بالاتر خوب میشی

دارو مصرف میکنی چیزی؟

من دو کیلو و نیم کم کردم از هفته هشت تا یازده اشتهام صفرررر بود

بمیرم ..برو یه سرم بزن ..منم همین بودم الانم همینم اون هفته سرم زدم

خیلی بدهههه

😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری