۳ پاسخ

اوه دختر من بعد هفت ماه گرفت ولی متاسفانه سقط کن اقدام کن ولی سعی کن بهش فکر نکنی از رو دلخوشی اقدام کن

دقیقامنم مث توام 🥹

عزیزم اشکال نداره هنوز تازه سه ماهه ب نظرم تا دیر نشده برو تحت نظر
من ۶ ساله گرفتارم دوبار حامله شدم با ای یو ای ولی قلبشون ایست کردم سقط کردم توکل ب خدا ب زودی حامله میشی نا امید نباش

سوال های مرتبط