من آدزوفر میدم ،ویتامین آ د زینک و آهن داره..دکتر گفت مولتی نده جدا..با طعم تافی هست
این اد و اهنه، مزه تافی میده
تنها مولتی که مزش متفاوته آویفر بقیه همه پرتقالی بد بو هستن
من مولتی آویفر دکتر نسخه کرد آهن هم داره داخلش گفت نیاز نیس آهن جدا بدم ، طعم ویفر موز داره دخترم خیلی دوست داره و میخوره
مولتی ها طعمدارین نیستن اکثرا مزه جالبی ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.