خانومایی که زایمان طبیعی کردید بیاین تجربه هاتونو بگید

۷ پاسخ

من انقد تو اینستا تو کانال ماماها نگا کردم الان ترسیدم و میگم ب هیچ عنوان دیگه طبیعی نمیارم

فقط تنها کمکی که میتونم بهت بکنم اینکه بگم وقتی دردات تو بیمارستان زیاد شد اصلا جیغ نزن و خودتو خسته نکن سعی کن نفس عمیق بکش و زور بزنی و دستاتو به لبه تخت فشار بدی همین اگه جیغ و داد کنی فقط خودت خسته میشی

ازالان ورزش کن و آمادگی ایجاد کن تاانشالله زایمان خوبی داشته باشی ، منم میخوام بعداز تعطیلات عید ورزش کنم تا آماده وآگاه برم .

عزیزم اصلا نترس فقط تنها چیزی ک مهمه اینه ک نترسی و الکی جیغ و داد نکنی تا انرژیت نره...
اگ یاد بگیری درست زور بزنی و انرژیتو توی زور زدن درست بزاری اصلا اذیت نمیشی
بعدشم الان گاز بی دردی هس، من خودم بی دردی وریدی و گازشو گرفتم سر هردوتا زایمانم اونیکه ب کمرت میزنن و نگیر ب نظرم
خیلی هم خوبه بعدش میتونی بلند شی کاراتو بکنی فقط دردش از پریودی شدید تره بعد زایمان ک با شیاف و مسکن اصلا متوجه نمیشی فقط ترس ب دلت راه نده

از چی میخوای بدونی بگو تا بهت بگم 😂

چرامیخای جلو جلو بدونی وبترسی
بموقش خدا کمکت میکنه وبسلامتی زایمان می‌کنی

از چیش میخوای بدونی عزیزم

سوال های مرتبط