من انقد تو اینستا تو کانال ماماها نگا کردم الان ترسیدم و میگم ب هیچ عنوان دیگه طبیعی نمیارم
فقط تنها کمکی که میتونم بهت بکنم اینکه بگم وقتی دردات تو بیمارستان زیاد شد اصلا جیغ نزن و خودتو خسته نکن سعی کن نفس عمیق بکش و زور بزنی و دستاتو به لبه تخت فشار بدی همین اگه جیغ و داد کنی فقط خودت خسته میشی
ازالان ورزش کن و آمادگی ایجاد کن تاانشالله زایمان خوبی داشته باشی ، منم میخوام بعداز تعطیلات عید ورزش کنم تا آماده وآگاه برم .
عزیزم اصلا نترس فقط تنها چیزی ک مهمه اینه ک نترسی و الکی جیغ و داد نکنی تا انرژیت نره...
اگ یاد بگیری درست زور بزنی و انرژیتو توی زور زدن درست بزاری اصلا اذیت نمیشی
بعدشم الان گاز بی دردی هس، من خودم بی دردی وریدی و گازشو گرفتم سر هردوتا زایمانم اونیکه ب کمرت میزنن و نگیر ب نظرم
خیلی هم خوبه بعدش میتونی بلند شی کاراتو بکنی فقط دردش از پریودی شدید تره بعد زایمان ک با شیاف و مسکن اصلا متوجه نمیشی فقط ترس ب دلت راه نده
از چی میخوای بدونی بگو تا بهت بگم 😂
چرامیخای جلو جلو بدونی وبترسی
بموقش خدا کمکت میکنه وبسلامتی زایمان میکنی
از چیش میخوای بدونی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.